بک لینک

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت بک لینک


سپاهان درب
نرخ بهره بانکی در بریتانیا به کمترین رقم ممکن رسید
دایی بعدازبرد:این فصل نمی خواهم درباره داور حرف بزنم!
صادرات نفت ایران به چین رکورد می زند

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

بانک مرکزی انگلیس، نرخ بهره بانکی را به دلیل مشکلات اقتصادی در بریتانیا، در حد ۰.۲۵ درصد نگه داشت.

دوست ندارم امسال کلاً درباره داوران حرف بزنم اما هر کسی که فوتبال را بفهمد حتی اگر داور هم نباشد متوجه می‌شود که داور به سود نفت آبادان بیشتر سوت زد تا ما.

منابع آگاه می گویند، صادرات نفت ایران به چین در ماه جاری میلادی، به بیشترین رقم در یکسال اخیر می رسد؛ ضمن اینکه این کشور قصد دارد ۲ میلیون بشکه نفت خود را ذخیره کند.

مدیر ایمنی،بهداشت،محیط زیست و پدافند غیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: نشت گاز در خط انتقال فاز 12 پارس جنوبی در شهرستان کنگان تحت کنترل است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از وقوع گرد و خاک و کاهش کیفیت هوای شرق کشور و به‌ویژه منطقه زابل خبر داد.

پلیس فرودگاه به زائران حج توصیه هایی را برای سفر مطمئن ارائه کرد.

زنبور رتیل‌خوار یا همانطور که انگلیسی زبان‌ها آن را صدا می‌کنند باز تارانتولا زنبور بی عسلی است که به خاطر شکار تارانتولاها جز خشن ترین حشرات به حساب می‌آید. این زنبور بی عسل تارانتولا را با نیش خود فلج می‌کند سپس آن را به لانه می‌کشد روی او تخم می‌گذارد و لارو بعد از بیرون آمدن از تخم شروع به خوردن عنکبوت می‌کند تا مواد مغذی لازم برای رشد خود را تامین کند. برای اینکه عنکبوت در این مدت فاسد نشود به جای کشتن آن نیش زنبور او را فلج می‌کند. و لارو هم به نوبه خود موقع خوردن آن اندام‌های حیاتی را برای آخر نگه می‌دارد و عملا عنکبوت زنده زنده خورده می‌شود. در شاخص درد نیش حشرات نیش زنبور رتیل‌خوار بعد از مورچه گلوله‌زن رتبه دوم را دارد. می‌گویند نیش آن مانند دردی است که شوکر در بدن ایجاد می‌کند. و تا 5 دقیقه می‌تواند انسان را فلج کند اما این ادعاها تا چه اندازه صحت دارند؟ در این ویدیو جالب ماجراجوی شجاعی درد نیش این زنبور بی عسل خطرناک را تحمل می‌کند تا مخاطب را با خطرات دنیای وحش بیشتر آشنا کند.

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سیزدهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

این رقم ممکن است تا 140میلیون یورو هم افزایش پیدا کند. طبق این گزارش بارسلونا گزینه معاوضه آندره گومز و رافینیا به علاوه رقمی مشخص با دیبالا را هم در نظر دارد.

اولویت های اقتصادی دولت دوازدهم را حسن روحانی، پایان دادن به فقر مطلق در کشور، رشد تولید، اشتغال و جذب سرمایه گذاری دانسته؛ این یعنی راه سختی تا سال ١٤٠٠ در پیش است.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/